בית » ניהול משרדים
ניהול ואחזקת משרדים
"מרחבי עתיד" מציעה שירותי ניהול מקיפים למשרדים, מספקת פתרונות אינטגרליים לבעלי מגדלי משרדים, משרדים משותפים ומבנים מסחריים גדולים. החברה פועלת תוך שילוב של ניסיון רב, טכנולוגיה מתקדמת וגישה אישית, מה שמאפשר לה לתת שירות אופטימלי בכל היבטי הניהול, התחזוקה והאחזקה.
שירות ניהול ואחזקת משרדים
מרחבי עתיד מנהלת צוות מקצועי שנותן שירותים מקיפים כחבילה ומספקת מגוון פתרונות לכל בעיה בנקודה אחת, אנחנו דואגים לכל, אין צורך בהתעסקויות בספקים שונים.
היות וניהול משרדים הוא מושג רחב המצריך מעטפת אצלנו תהנו מניהול יומיומי של המשרדים, בקרה פיננסית, גביית דמי שכירות וניהול קשר עם השוכרים. כמו כן כחלק מהחבילה אנו מתמקדים באחזקת המשרד, בשמירה על תקינות המשרדים, בקרה על ציוד כיבוי אש, ניקיון ותחזוקת משרדים.
מה כולל שירות ניהול משרדים?
השירות שאנו מציעים מקיף מאוד וכולל:
- ניקיון ואחזקה יסודית של כל חלקי המשרד והמבנה
- ניהול ותחזוקה של מערכות החניון והאבטחה
- ניהול מגדלי משרדים
- ניקיון ואחזקת משרדי הייטק
- תחזוקה שוטפת ומונעת של מערכות המיזוג, החשמל והתשתיות
- ניהול מקצועי של חוזי שכירות וגביית דמי שכירות.
- אחזקה ובקרה על ציוד כיבוי אש ומערכות בטיחות
היתרונות של מרחבי עתיד לניהול המשרד
השירות שאנו מציעים מקיף מאוד וכולל:
ניהול משאבים
מרחבי עתיד מציעים ניהול נכון של משאבים הקצאה נכונה ומקצועית לניצול מקסימלי ויעיל.
סביבה נעימה
שיפור איכות הסביבה העיסקית לכל עסק יש חשיבות עליונה ביצירת סביבת עבודה נעימה, כך הצוות נותן את התפוקה המקסימלית וכולם מרוויחים העובד נהנה וכך גם המעסיק.
חיסכון בזמן
חיסכון בזמן ובהוצאות לטווח ארוך אנו יודעים כמה הזמן שלכם חשוב, כל ההתעסקות בבחירת אנשי מקצוע, בדיקת ההמלצות השירותיות והאחריות, חברת ניהול משרדים יודעת לבחור את הצוות בקפידה ומפנה לכם זמן לניהול העסק.
פתרון מקצועי
פתרון מקצועי לכל בעיה שעלולה להתעורר כשיש תקלה בדרך כלל אין הודעה מוקדמת לכן חשוב לנו להיות מוכנים עם צוות מקצועי שיכול לתת פתרון בזמינות גבוהה
למי השירות שלנו מתאים?
אודות מרחבי עתיד
ב"מרחבי עתיד", אנו מאמינים שניהול משרדים אפקטיבי משפיע ישירות על פרודוקטיביות ואווירה במקום עבודה. עם רקע עשיר של מעל לעשור בתחום, חברתנו מספקת פתרונות מותאמים לכל סוגי הארגונים והמבנים. מאחזקה שוטפת ועד ניקיון מקצועי, אנו כאן כדי להבטיח שהמשרד שלכם יהיה יעיל, נקי ומזמין. חברתנו מציעה שירות ניהול ותחזוקה, ניקיון, גינון ומעטפת רחבה בגיבוי מלא של אנשי מקצוע עם ניסיון מוכח.
מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו
שקיפות מלאה
צוות מקצועי
אמנת שירות
שירות אישי
ניסיון עשיר
גביה נוחה
פריסה ארצית
זמינות 24/7
100% אמינות
עמידה בזמנים
כל הנוחות במקום אחד
השירותים שלנו
השירותים שלנו מאופיינים בגמישות ובהתאמה אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח, וכוללים פתרונות מקיפים עבור כל סוגי הארגונים והעסקים וסוגי המבנים השונים.
שירותי ניקיון ותחזוקת משרדים
מרחבי עתיד מציעים שירותי ניהול ותחזוקה למשרדים בפריסה ארצית
- ניקיון ותחזוקת משרדים בבני ברק
- ניקיון ותחזוקת משרדים בתל אביב
- ניקיון ותחזוקת משרדים בפתח תקווה
- ניקיון ותחזוקת משרדים ברמת השרון
- ניקיון ותחזוקת משרדים בקריית אונו
- ניקיון ותחזוקת משרדים בגבעת שמואל
- ניקיון ותחזוקת משרדים בחולון
- ניקיון ותחזוקת משרדים בבת ים
- ניקיון ותחזוקת משרדים ברמלה
- ניקיון ותחזוקת משרדים בלוד
- ניקיון ותחזוקת משרדים ביהוד
- ניקיון ותחזוקת משרדים בראשון לציון
- ניקיון ותחזוקת משרדים בבאר שבע
- ניקיון ותחזוקת משרדים ברחובות
- ניקיון ותחזוקת משרדים במודיעין
בהחלט! התקלות לא מודיעות לנו לפני שהן קורות ובכלל הן אוהבות להפתיע בשעות לא שגרתיות, אנחנו חייבים להיות זמינים 24 שעות כדי שהשירות שלנו יהיה מושלם!
בכל מקום בארץ ניתן להנות מהשירות שלנו, אנחנו במדינה קטנה ויש לנו את היכולת לחלוש על כל מקום ולספק שירותי ניקיון ותחזוקת בניינים מעולים.
בטח, בנייני משרדים דורשים תחזוקה מעט שונה מבנייני מגורים, עם דגש על נקיון, אנחנו דואגים לצחצח הכל כדי שעובדי המשרדים ירגישו שדואגים להם!
איך שנח לכם! אפשר באשראי כמובן, או בהוראת קבע. ואפילו בצ’קים! יש כאלו שעדין נח להם יותר מזומן, גם הם מקבלים שירות מעולה!
חחח אין לנו סודות, אנחנו שקופים ומלאים חדוות עשיה. אם כבר שאלתם, נספר שיש אצלנו תכנית מיוחדת, בה כל דייר יכול לפתוח אצלינו פניה על תקלות שהוא רואה בבנין ולפנות לשירות. ובנוסף לבקש עזרה בתקלות בבית הפרטי שלו. איזה כיף לו…